Optimizare Title

postat acum 2 ani de Stefanescu Mihai in categorie SEO

Un tag title in HTML se pune in interiorul head-ului. Titlul paginii este ceea ce apare in bara de titlu a browserului si apare si la bookmarks cand site-ul este bagat la favorite.

Aici cuvintele cheie chiar sunt necesare, iar folosirea corecta a cuvintelor cheie in title este foarte importanta petru Google in mod special.

Iata de ce trebuie sa tineti cont cand scrieti title-ul unei pagini web:

  • Title-ul trebuie sa fie aiba in jur de 90 cuvinte sau 60 caractere.
  • Folositi cuvinte cheie chiar si de la inceputul title-ului.
  • Nu include numele firmei tale/siteului tau in titlu decat daca este bine cunoscut.

Un titlu inexistent sau nepotrivit te va tine cat se poate de deparrte de rank-ul Google, mai mult decat orice alt factor.

Sfaturi pentur crearea de Title-uri

Here are some best practices you should follow for creating titles on pages:

  • Fiecare pagina ar trebuii sa aiba un titlu unic.
  • Daca se poate, incearca sa introduci principalul cuvant cheie in titlul fiecarei pagini.
  • Incepe titlul folosind cuvantul cheie principal.
  • Daca vrei neaparat sa incluzi si numele firmei/site-ului in titlul include-l la sfarsit.
  • Nu repetati de mai multe ori acelasi cuvant cheie.
  • Asigura-te ce tag-ul title este primul lucru din sectiunea <head>.
Sunt un tanar programator din Bucuresti ce lucreaza in PHP/Mysql (MySqli/PDO), Laravel, CodeIgniter, MySQL, PostgreSQL, Wordpress, HTML5/CSS3, Sass, Photoshop si multe altele.
Google+ Community Facebook Group
Acest articol a fost mutat de pe vechea platforma.
Pentru orice eroare aparuta la mutare va rog sa ma contactati!